tiistai 9. kesäkuuta 2015

Santun ratsastus - videomateriaalia


Morjens! Olin sunnuntaina ratsastamassa Santtua, ja piiitkästä aikaa mulla on materiaalia! Jätän höpöttelyt vähemmälle ja annan videon puhua puolestaan. En ajatellut kovin videomatskua karsia, kun sitä kerrankin oli. Toivottavasti ette pitkästy.


Laittakaa mutterista laatu HD:lle!

Mähän ratsastan Santtua lähestulkoon aina yksin, ilman opetusta. Mulla ei ole myöskään koko keväänä ollut kuvaajaa, että olisin itse voinut nähdä miltä meno maastakäsin näyttää. Voitte siis kuvitella, että nyt on analysoitu ja syynätty joka pätkä ja monta kehitettävää juttua bongattu! Paljon on hyvää ja paljon on parannettavaa.

Ilme kertoo kaiken! Tää on kivaa ♥

Olen ylpeä mun kuvaaja-groomista, Laurista. Näistä ei heti uskois, että on ei-hevosihminen ollut kameran takana :D Täytyy varmaan houkutella useamminkin mukaan!

Olipas se rankkaa....

Niin, loppuun vielä. Olen Santun lisäksi ratsastanut myös Sisua (Celsius II). Hän on sellainen projektiheppa, jonka kanssa tekemistä riittää, mutta potentiaalia löytyy kyllä. Sisu on vähän kakaramainen edelleen, vaikka ikää jo 9v. onkin. Oikein hyväntahtoinen ja kiltti. Hauska tapaus ♥


2 kommenttia: